What's new

Airport City - Friends request

username: Lucas91189
Daily player (Lvl 23)

Need: 2x hull parts, 1x laser cutter, 2x weather display, 2x defroser, 1x packing machine.

Please add me, will send gifts in return!

added Jahuno. Mimeyh doesn't work for me also.

Ik zag dat je uit Nederland komt, heb je iets speciaals nog nodig? :)

Als je toevallig een weather display hebt zou dat geweldig zijn. Ook heb ik shampoos nodig voor mijn hotel. :)

Let me knowhow wat you need please and I Will send it if i have it!

Janietub
Level23

@janietub, Al's je Jahuno zonder punt op het einde toevoegt, kan ik je vandaag nog een weather display sturen. Jahuno met punt heeft ook shampoo nodig, ontdooiers (defrosters) en ergonomic chairs

added Jahuno. Mimeyh doesn't work for me also.

Ik zag dat je uit Nederland komt, heb je iets speciaals nog nodig? :)

Hoi, Mede-Nederlander :)
Ja ik heb nog een ontdooier nodig en ergonomische stoelen en shampoo. :)
Ik zag geen JaXe tussen mijn vrienden staan, heb je nog een andere naam? Of kan ik je herkennen aan een bepaalde avatar?

@Jahuno, heb net mijn friend request verzonden. Kan je helaas niet aan een ontdooier (defroster) helpen. Wel een de-icer, maar dan moet ik nog een paar levels omhoog. Laat even weten wat je verder kunt gebruiken! Alvast dank :)

Jahuno zonder punt, er gaat iets mis. Kan je niet toevoegen. Ik probeer het over een paar uur nog wel eens, anders kun je mij misschien toevoegen?
Janietub

@Jahuno, heb net mijn friend request verzonden. Kan je helaas niet aan een ontdooier (defroster) helpen. Wel een de-icer, maar dan moet ik nog een paar levels omhoog. Laat even weten wat je verder kunt gebruiken! Alvast dank :)
Hi, ik heb je nu wel op mijn iPad, maar daar kan ik geen weather disp sturen. Ik ga proberen om je op mijn iPhone toe te voegen, dan stuur ik m je toe.

...even later...

Hm, het tabje vriend toevoegen is weg op mijn iPhone... Stuur je mij een request? Jahuno zonder punt erachter :)

Last edited:
Jahuno zonder punt, er gaat iets mis. Kan je niet toevoegen. Ik probeer het over een paar uur nog wel eens, anders kun je mij misschien toevoegen?
Janietub
Sorry, zie nu net je reply. Zodra dat tabje op mijn iPhone terug is, ga ik je toevoegen. Bedenk me net dat het misschien komt doordat ik niet was ingelogd op het game center.

Most reactions

Latest posts

Back